in

عوام کو مردار چکن کی غیر قانونی خرید و فروخت

عوام کو مردار چکن کی غیر قانونی خرید و فروخت

عوام کو مردار چکن کی غیر قانونی خرید و فروخت

Other Related Articles

پالتو مرغی کیوں؟

آپ کو دوسرے جانوروں کے مقابلے میں مرغیاں پالنے کا انتخاب کرنے کی بہت سی وجوہات ہیں۔ کچھ وجوہات ذیل میں درج ہیں۔

غذائیت سے بھرپور اور زبردست چکھنے والے انڈے. زیادہ تر جانوروں سے محبت کرنے والے کتے، مچھلی اور بلیوں کو اپنے پالتو جانوروں کے طور پر منتخب کرتے ہیں لیکن یہ جانور ایسی چیز پیدا نہیں کرتے جو کھانے کے قابل ہو، مرغیوں کے برعکس جو انڈے پیدا کرتی ہیں۔

مرغیوں کی اپنی شخصیت ہوتی ہے۔ ہر پرندہ دوسری مرغیوں سے بالکل مختلف ہے۔ ان کی اپنی انفرادیت ہے جو پیاری ہے۔ وہ خوبصورت ہیں اور ان کے مختلف سائز، شکلیں، رنگ اور نمونے ہیں۔ آپ ان ناموں کو دے سکتے ہیں، انہیں خراب کر سکتے ہیں یا ان کے ساتھ کھیل سکتے ہیں جو بھی موقع آپ کو ملتا ہے۔

وہ پائیدار زندگی فراہم کر سکتے ہیں. اپنے پچھواڑے میں کچھ مرغیاں رکھنے سے آپ کو اپنی روزمرہ کی زندگی برقرار رکھنے میں مدد مل سکتی ہے۔ اگر آپ کے صحن میں مرغیاں ہیں تو آپ اپنی تیز رفتار زندگی گزارنے اور اپنی زندگی کے مطالبات کو پورا کرنے کے قابل ہو سکتے ہیں۔

مرغیاں آپ کے باغ یا صحن کو صحت مند اور کیمیکلز سے پاک بنا سکتی ہیں۔ یہ پرندے آپ کے باغ کے ارد گرد گھومنا پسند کرتے ہیں۔ ایسا کرنے سے وہ گندگی اور کیڑوں کو کھا کر ختم کر دیتے ہیں جیسے چھوٹی ٹہنیاں، کیڑے، بھونڈیاں، کان کی وگ وغیرہ اور اس کے ساتھ ساتھ آپ کے باغ کو کیمیکلز سے پاک کرتے ہیں کیونکہ وہ اسے کھادوں میں تبدیل کر دیتے ہیں تاکہ آپ کو اب کیمیکلز کی ضرورت نہ پڑے۔

وہ آپ کا بچا ہوا کھانا کھا سکتے ہیں۔ مرغیاں کھانے کے حوالے سے چوزی نہیں ہیں جو وہ کھاتے ہیں۔ وہ تقریبا سب کچھ کھا سکتے ہیں – یہاں تک کہ آپ کا بچا ہوا کھانا تاکہ آپ کو اس بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہ پڑے کہ انہیں کیسے ٹھکانے لگانا ہے کیونکہ آپ انہیں اپنی مرغیوں کو دے سکتے ہیں۔ آپ اس کے لئے چکن فوڈ خریدنے کے لئے پیسے بچا سکتے ہیں۔ مرغیوں کو پیاز اور لہسن نہ دیں کیونکہ ان سے انڈوں کا ذائقہ متاثر ہوسکتا ہے۔

توازن، کھاد ڈھیر. مرغیاں اپنے پو کے ذریعے آپ کی کھاد بنانے میں حصہ ڈال سکتی ہیں۔ انڈوں کے چھلکے زمین میں بھی مدد کر سکتے ہیں جس کے نتیجے میں زرخیز اور بھرپور مٹی پیدا ہوسکتی ہے۔

آپ کے پاس اپنے مرغی کے لئے کافی جگہ ہونی چاہئے لیکن بہت بڑی نہیں کیونکہ مرغیاں پالنے کے لئے بڑی جگہ کی ضرورت نہیں ہے۔ اگر آپ صرف اپنے مرغی کے لئے ایک کوپ پر انحصار کریں گے, آپ کو کم از کم 10 مربع فٹ فی چکن کی ضرورت ہوگی. بصورت دیگر، اگر آپ کے پاس ایک بڑی بیرونی جگہ ہے جہاں مرغیاں آزادانہ طور پر حرکت کر سکتی ہیں، تو فی چکن 2 سے 4 مربع فٹ کافی ہے۔ اس کا مطلب صرف یہ ہے کہ آپ کی مرغیوں کے لئے مختص کی گئی جگہ انڈور اور آؤٹ ڈور دونوں کے لئے بہتر ہے۔ اس بات پر بھی غور کریں کہ مرغیاں شکاری ہیں۔ آپ انہیں اپنے باغ میں بے نقاب کرنا چاہیں گے جہاں وہ جڑی بوٹیوں، گھاس، ٹہنیوں اور کیڑوں کی تلاش کر سکتے ہیں۔ اگر انہیں بہت سی فورجنگ کرنی ہے تو وہ صحت مند اور خوش ہوں گے۔ مرغیوں کو کم جگہ دینے سے وہ کھدائی، چونچ اور کھجلی کے ذریعے دوسری جگہوں کو تباہ کر سکتے ہیں۔ مرغیوں کے ساتھ ایک اور بات یہ ہے کہ انہیں پاٹی تربیت دینا آسان نہیں ہے۔ اس کے بجائے، انہیں ان کے کوپ کے اندر رکھیں تاکہ وہ ہر جگہ پو نہ کریں۔ اگر وہ آپ کے علاقے میں مرغی پالنے کی اجازت دیتے ہیں تو اپنے شہر کے ہال سے اجازت لیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.